Välkomna att hänga på årets Vårmönstring m MOG South den 1a Maj!
Denna gång samlas vi hos vår Bulletinpartner Hunden&Herden som flyttat till nya lokaler in vid Öveds Kyrka, nordväst om Sjöbo. Där samlas vi kl 10.00. Medtag gärna egen fika. Toa finnes!
Kl 11.00 drar vi vidare i kortege på utvalda vägar till Nostalgi Café the 50’s strax norr om Tomelilla, som i år fyller 30 och jubilerar m att erbjuda halva entrépriset; 45:- pp. Här erbjuds dessutom varma mackor mm t fika.
Förhoppningsvis nöjda för dagen gör vi därefter höger, vänster om och kan ansluta till annat 1a Maj-firande!
Lägg gärna gärna ett mail eller ett SMS, så vet vi hur stor flocken blir!
Vänliga hälsningar,
Thomas Svensson
+46 (0)70 6610690
