VÄLKOMMEN TILL MORGAN OWNERS GROUP OF SWEDEN

Välkomna på vårmönstring med South!

av

Välkomna att hänga på årets Vårmönstring m MOG South den 1a Maj! 

Denna gång samlas vi hos vår Bulletinpartner Hunden&Herden som flyttat till nya lokaler in vid Öveds Kyrka, nordväst om Sjöbo. Där samlas vi kl 10.00. Medtag gärna egen fika. Toa finnes!

Kl 11.00 drar vi vidare i kortege på utvalda vägar till Nostalgi Café the 50’s strax norr om Tomelilla, som i år fyller 30 och jubilerar m att erbjuda halva entrépriset; 45:- pp. Här erbjuds dessutom varma mackor mm t fika. 

Förhoppningsvis nöjda för dagen gör vi därefter höger, vänster om och kan ansluta till annat 1a Maj-firande!

Lägg gärna gärna ett mail eller ett SMS, så vet vi hur stor flocken blir!

Vänliga hälsningar,

Thomas Svensson

+46 (0)70 6610690

thomas.svensson.anderslov@gmail.com

MORGAN OWNERS GROUP OF SWEDEN

Artikel tillagd till varukorg.
0 artiklar - 0kr